Leipä on suomalaisessa arjessa vähän kuin itsestäänselvyys. Se on siinä aamulla, se on siinä välipalalla, päivällisillä ja illallisilla ja usein vielä illallakin. Meidän perheessä leipää on syöty aina aika huolettomasti. Se on ollut helppo ratkaisu: nopea, tuttu ja hyvä valinta joka käänteessä. Ja pitkään ajattelinkin, että sehän on nimenomaan fiksu valinta – kuitua, vatsaystävällistä ja …






