Olen ollut veden juonnin kanssa aikamoinen jojoilija.
Silti joka kerta painon kanssa kamppaillessa sama asia nousee esiin: vedellä on väliä. Mutta miksi?
Blogi | Hyvää oloa, joka mahtuu oikeaan arkeen
Blogi | Hyvää oloa, joka mahtuu oikeaan arkeen
Olen ollut veden juonnin kanssa aikamoinen jojoilija.
Silti joka kerta painon kanssa kamppaillessa sama asia nousee esiin: vedellä on väliä. Mutta miksi?
Tiedätkö sen tunteen, kun maanantaina tai vuoden ensimmäisenä alkaa uusi elämä? Jääkaappi on siivottu, ostoslistalla on salaattia, kanaa ja ehkä joku optimistinen chia-siemenpussi. Ensimmäiset päivät ja pari viikkoa menee hienosti. Olo kevenee, turvotus laskee ja peilistä katsoo vähän freesimpi versio itsestä. Sitten tulee SE maanantai, tai viikonloppu, tai ihan vaan elämä. Ja yhtäkkiä huomaat, että …
Tämä on yksi niistä kysymyksistä, jotka nousevat esiin aina uudestaan. “Pitäisikö vaan liikkua enemmän, niin paino tippuu?”